et:per_persoon
Erinevused
Siin näed erinevusi valitud versiooni ja hetkel kehtiva lehekülje vahel.
| Both sides previous revisionPrevious revisionNext revision | Previous revision | ||
| et:per_persoon [2026/09/30 14:46] – [Näited] maarika | et:per_persoon [2026/10/06 15:09] (Hetkel kehtiv) – [Arvestuse andmed] tiiukyt | ||
|---|---|---|---|
| Rida 230: | Rida 230: | ||
| === Arvestuse andmed === | === Arvestuse andmed === | ||
| - | {{:et:maarika20251208-151057.png}} | + | {{:et:maarika20260930-185335.png}} |
| **Tulumaksuvaba** - kas töötajale töötasu arvestamisel rakendatakse tulumaksuvabastust või mitte. | **Tulumaksuvaba** - kas töötajale töötasu arvestamisel rakendatakse tulumaksuvabastust või mitte. | ||
| Rida 250: | Rida 250: | ||
| * Kui töötajal on alla 3-aastane laps või kolm alla 19-aastast last. | * Kui töötajal on alla 3-aastane laps või kolm alla 19-aastast last. | ||
| * Kui töötaja saab vanaduspensionäriks. Lisaks pannakse töötaja töötuskindlustuse maksuvalemile lõpu kuupäev. | * Kui töötaja saab vanaduspensionäriks. Lisaks pannakse töötaja töötuskindlustuse maksuvalemile lõpu kuupäev. | ||
| + | |||
| + | **Sotsiaalmaksu riik (A1)** - sotsiaalse garantii riik, kuhu makstakse töötaja sotsiaalmaks. See ei pruugi olla alati töötaja residentsuse riik. Välja saab valida, kui Dokumentide alla on lisatud kehtiv A1 tõend. Juurde tuleb valida ka väli "Töö asukoha riik". A1 dokumendi tüüp ja kategooria " | ||
| **Lisa objekt** - täidetakse kui töötasuarvestusel peab lisaks töötaja objektile lisanduma lisa objekt(e). | **Lisa objekt** - täidetakse kui töötasuarvestusel peab lisaks töötaja objektile lisanduma lisa objekt(e). | ||
| Rida 624: | Rida 626: | ||
| {{: | {{: | ||
| - | **4.** Töötaja ei too enam järgmist tõendit. See on keeruline koht, sest SOTS_INV on tekkepõhine ja SOTS on kassapõhine. Selleks, et topelt SM ei arvestataks jääb SOTS_INV ja SOTS maksude kehtivuse vahele 1 kuu. Eeldus on see, et selle vahele jääva kuu sees ei tehta selle sama vahele jääva kuu perioodi kohta lisa arvestusi ja väljamakseid, | + | **4.** Töötaja ei too enam järgmist tõendit. See on keeruline koht, sest SOTS_INV on tekkepõhine ja SOTS on kassapõhine.\\ |
| + | :!: Selleks, et topelt SM ei arvestataks jääb SOTS_INV ja SOTS maksude kehtivuse vahele 1 kuu. Eeldus on see, et selle vahele jääva kuu sees **ei tehta** selle sama vahele jääva kuu perioodi kohta lisa arvestusi ja väljamakseid, | ||
| Täita tuleks järgmiselt: | Täita tuleks järgmiselt: | ||
| {{: | {{: | ||
et/per_persoon.1790768810.txt.gz · Viimati muutnud: 2026/09/30 14:46 persoon maarika